Adding two already purchased Business Plans together in one team

Daniel Long
Daniel Long EN Business Posts: 2 Beginner
edited January 17 in Ask the Community

Hi I have two members who have each purchased a business plan separately and we want to now bring them together in one team. According to HELP, to bring them into one team we need to downgrade one of the plans back to Basic so that the other member can add them to the team. The problem is we only recently purchased Yearly plans, and we are concerned that downgrading back to basic, will mean we will have to re-pay to upgrade back to Business again, once we have been added to the same team.

Can anyone confirm if I have paid for a business plan that expires in 11 months, and need to downgrade to basic so I can be added to a team. When I re-upgrade to Business (in the same day) do I lose the 11 months I have in credit and have to pay again. Or does Meistertask hold onto that credit and allow me to re-upgrade back to Business without having to pay again.

Tagged:

Answers

  • Cornelia Patscheider_is_Out-of-office
    Cornelia Patscheider_is_Out-of-office Admin, Moderator, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,170 Community Admin

    Hi @Daniel Long ,

    this seems like a really specific case. I will forward your questions to our specialists in the Meister-Support-Team, who will reach out to via email in the upcoming days.

  • Daniel Long
    Daniel Long EN Business Posts: 2 Beginner

    Thanks @Cornelia Patscheider. Hopefully they will get to me soon.

  • Stephan Danner
    Stephan Danner DE Pro Posts: 4 Beginner

    @Cornelia Patscheider same situation here - could you please reach out to the support-team for contacting me, too? Thanx in advance!
    Ich habe die gleiche Problemstellung – bitte ebenfalls um Weiterleitung an den Support. Dankeschön!

  • Cornelia Patscheider_is_Out-of-office
    Cornelia Patscheider_is_Out-of-office Admin, Moderator, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,170 Community Admin

    Hallo Stephan,

    danke für deine Nachricht. Könntest du bitte in einer Nachricht dein Problem zusammenfassen, damit ich dieses weiterleiten kann. Am besten bitte folgende Infos bekannt geben, dann kann der Support am schnellsten und effizientesten hier weiterhelfen:

    - Problem und gewünschte Lösung bitte schildern
    - (Dein) Name und Email-Adresse des Konto-Admins
    - Der andere Name und Email-Adresse des anderen Konto-Admins
    - Bitte dem Support-Zugriff gewähren

    (Du kannst das gerne in Deutsch oder English machen, wie du möchtest.)

    Alternativ kannst du natürlich selbst auch einfach dem MeisterTask-Support hier schreiben.

  • Stephan Danner
    Stephan Danner DE Pro Posts: 4 Beginner

    Hallo Cornelia,

    gerne hier der Input:

    Name: Stephan Danner
    E-Mail: stephan.danner@elsnerdesign.de
    Ich bin Admin des Teams "elsnerdesign #wsnn". Zu diesem Team sollen 2
    weitere Mitglieder hinzugefügt werden, die aber bereits einen jeweils
    eigenen Pro-Account haben (leider selbständig erstellt und nicht über
    die Team-Funktion):

    Elena Elsner (elena.elsner@elsnerdesign.de)
    Kristina Huber (kristina.huber@elsnerdesign.de)

    Support-Zugang ist für alle 3 Accounts freigegeben.
    Wie bekommen wir die Accounts zusammengeführt?
    Danke für eure Hilfe!

  • Cornelia Patscheider_is_Out-of-office
    Cornelia Patscheider_is_Out-of-office Admin, Moderator, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,170 Community Admin

    Danke @Stephan Danner ,

    ich habe deine Anfrage an das Meister-Support Team weitergeleitet. Diese werden sich in den nächsten Tagen per Email bei dir melden.