Is there a maximum limit for attaching files in Pro?

Daniel Bild
Daniel Bild DE Pro Posts: 2 Beginner
edited July 2023 in Ask the Community
Unfortunately, as of today, it is no longer possible to attach files in Mindmeister. Is there a maximum limit for file attachments in the Pro version?

Answers

  • Joerg Koper
    Joerg Koper DACH Partner, MT Tester, DE Business Posts: 1,334 Community Leader

    Hi @Mr. Picture and welcome to the community ??

    I have tried to reproduce the problem, but I was able to insert files into my mind maps. Are you still facing the issue? Do you work via browser on a PC or via mobile app?

    I'd like to help you, but some more information would be great ?️

    Best, Jörg

    Als Experten-Partner von Meister führe ich in meiner Agentur u. a. Workshops für die Integration der Meister Software durch. Hier in der Community freue ich mich auf den Austausch mit Euch und helfe bei Fragen zu MeisterTask, MeisterNote und MindMeister gerne weiter.

    Weitere Informationen findest Du auf agenturkoper.de und LinkedIn.

  • Daniel Bild
    Daniel Bild DE Pro Posts: 2 Beginner

    Hi @Joerg Koper ,

    I'm using a browser and the problem still persists. When I want to upload the third file attachment, the upload stops with the dot icon spinning.
    
    

  • Joerg Koper
    Joerg Koper DACH Partner, MT Tester, DE Business Posts: 1,334 Community Leader

    Hi Daniel,

    thanks for the feedback. I tried to upload 5 files and I had no problems at all:

    I'll inform the Meister Team about your problem. They can check it for you.

    Best, Jörg

    Als Experten-Partner von Meister führe ich in meiner Agentur u. a. Workshops für die Integration der Meister Software durch. Hier in der Community freue ich mich auf den Austausch mit Euch und helfe bei Fragen zu MeisterTask, MeisterNote und MindMeister gerne weiter.

    Weitere Informationen findest Du auf agenturkoper.de und LinkedIn.

  • Miša Hennin
    Miša Hennin Admin, MeisterLobster, EN Business, Ambassador Posts: 1,246 Community Admin

    Hi @Daniel Bild,

    Could you maybe share a screen recording of this occurring?

    Please also enable support access to your account.

    Best,