Can I recover a map from other account?

Options
Valdo Biernaski
Valdo Biernaski EN Basic Posts: 3 Beginner

Hi community,

I had other account and I don't have a back not exported one wonderfull map I created about agile.

I wanted to know whether the support team can get recover that map for me. If possible, what is the process?

Regards,

Valdo

Best Answers

  • Joerg Koper
    Joerg Koper DACH Partner, MT Tester, DE Business, EN Advocate Posts: 1,402 Community Leader
    Answer ✓
    Options

    Hi @Valdo Biernaski and welcome to the community 👋🙂

    I'll try to get the Meister-Team aboard.

    Best, Jörg

    Als Experten-Partner von Meister führe ich in meiner Agentur u. a. Workshops für die Integration der Meister Software durch. Hier in der Community freue ich mich auf den Austausch mit Euch und helfe bei Fragen zu MeisterTask, MeisterNote und MindMeister gerne weiter.

    Weitere Informationen findest Du auf agenturkoper.de und LinkedIn.

  • Andrew Lapidus
    Andrew Lapidus Admin, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,010 Community Admin
    Answer ✓
    Options

    Hi @Valdo Biernaski - Welcome to the community :D

    If you have access to the e-mail address associated with that account, our support team can certainly help you access the map! To confirm this, please reach out to support@mindmeister.com using the e-mail address associated with the other account :D

    Best,

    Andrew

  • Joerg Koper
    Joerg Koper DACH Partner, MT Tester, DE Business, EN Advocate Posts: 1,402 Community Leader
    Answer ✓
    Options

    Hi @Valdo Biernaski,

    I'll ask the team for a short feedback, and I'm sure there will be an answer very soon.

    Best, Jörg

    Als Experten-Partner von Meister führe ich in meiner Agentur u. a. Workshops für die Integration der Meister Software durch. Hier in der Community freue ich mich auf den Austausch mit Euch und helfe bei Fragen zu MeisterTask, MeisterNote und MindMeister gerne weiter.

    Weitere Informationen findest Du auf agenturkoper.de und LinkedIn.

  • Andrew Lapidus
    Andrew Lapidus Admin, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,010 Community Admin
    Answer ✓
    Options

    Just escalated on our end @Valdo Biernaski 👍 You should hear from them soon. Have a great Thursday!

    Andrew

Answers