[RESOLVED] How can I remove MindMeister autocorrect? (Portuguese)

Options
Pablo A. Rodríguez
Pablo A. Rodríguez EN Basic Posts: 1 New Here
edited January 16 in Ask the Community
Hello! I need to remove MindMeister's autocorrect, since I've been trying to write for a while now, but it autocorrects everything and most of the time it gives me words that are not what I want. I need some guidance. Thank you!

Best Answer

  • Miša Hennin
    Miša Hennin Admin, MeisterLobster, EN Business, DE Advocate Posts: 1,418 Community Admin
    Answer ✓
    Options

    Hi!

    I just received the news that this has been resolved.

    Please let me know if the issue is persisting.

    Best,

    Miša

Answers

  • Gisela
    Gisela EN Basic Posts: 1 New Here
    edited November 2023
    Options

    Na sexta de manhã os campos do mapa para digitação começaram a apresentar problemas, uma espécie de autocorreção da palavra: as letras se modificam ou se apagam enquanto eu tento digitar uma palavra. Não acontece com as opções numéricas, somente letras. Tentei abrir outros mapas, testei em outra conta, avaliei meu teclado (mas como podem ver nesta msg, ele funciona bem)  mas o problema persiste, sendo assim, é impossível editar ou adicionar informações a todos os mapas na minha conta.  O problema está acontecendo somente dentro da Mindmeister.. Alguém tem uma ideia do que pode ser para me ajudar? Suporte da Mind não responde.

  • Marie-eve Paradis
    Marie-eve Paradis EN Basic Posts: 1 Beginner
    edited November 2023
    Options

    I'm trying to fill in my mental map but as soon as I make a space in my words, it corrects with another word or even mixes up all my letters.. is it an autocorrect problem? I don't know what to do about this

  • Miša Hennin
    Miša Hennin Admin, MeisterLobster, EN Business, DE Advocate Posts: 1,418 Community Admin
    edited December 2023
    Options

    Hey all,

    I believe this is a current bug.

    Could you tell me what device you're using and whether you're using the browser or app version?

    If you're using a PC browser, please could you try in incognito mode and tell me if the issue persists?

    Best,

    Miša

  • Mateus Fenner
    Mateus Fenner EN Basic Posts: 1 New Here
    Options

    Olá, pessoal! Tudo bem? Eu estava criando um mapa mental e, ao escrever a palavra adversativas ela muda automaticamente para a palavra adversários. Parece que é um bug. Já adicionei a palavra ao corretor ortográfico do navegador e mesmo assim não ajudou. Alguém tem uma sugestão ou solução para este problema, por gentileza. Desde logo, agradeço a atenção.