アプリ版のマインドマイスターにマイマップが同期されない。

じろー 01
じろー 01 EN Basic Posts: 5 Beginner
edited August 8 in Ask the Community

ブラウザ版に多くのマイマップがあるのですが、それがアプリ版では同期されず、マイマップが無い状態で困ってます。

原因や解決策をご存知でしょうか?

もちろんアカウントは同一の者です。

補足として

プランはベーシックプラン。

ここ最近は無料プランにしていましたが、過去に長いこと使っていたペーシックプランに先週から再度契約しました。

Tagged:

Answers

  • じろー 01
    じろー 01 EN Basic Posts: 5 Beginner

    修正点がありました。ベーシックではなくパーソナルプランです。

  • Cornelia Patscheider
    Cornelia Patscheider Admin, Moderator, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,128 Community Admin

    Hi @じろー 01,

    thanks for reaching out, I am very sorry to hear that you are experiencing this issue and I apologize for the inconvenience caused. I would recommend contacting the Meister Support Team , and explain the issue in detail.

    When you contact support, I would recommend including as much information as possible:

    • incl which account and mind maps are affected
    • Consider to Enable Access to your account
    • Please send a screenshot with the developer console open. To open the developer console in Google Chrome, open the Chrome Menu in the upper-right-hand corner of the browser window and select More Tools > Developer Tools. You can also use Option + ⌘ + J (on macOS), or Shift + CTRL + J (on Windows/Linux).

  • じろー 01
    じろー 01 EN Basic Posts: 5 Beginner
    edited August 9

    Cornelia Patscheider

    ご返信ありがとうございます。

    サポートチームに連絡してみます。

    対処法がわからなかったのでご意見いただき大変助かります。

  • じろー 01
    じろー 01 EN Basic Posts: 5 Beginner
    edited August 9

  • じろー 01
    じろー 01 EN Basic Posts: 5 Beginner

    Cornelia Patscheider

    Priority E-Mail Supportとは何ですか? E-Mail Supportのリンクの先と同じ内容のものが表示されました。

    また、任意のマップを開き、お問合せをクリックしたのですが、サポートセンターに繋がるだけで、サポートチームにはつながらないようです。

    それでもつながらない場合は。。のリンクをクリックしたらやっと今度はマインドタスクのリクエスト送信ページに行きつきました。マインドマイスターはサポートチームへの問い合わせの対応をしたくないのでしょうか?

    ▼Priority E-Mail SupportのURL

    https://support.mindmeister.com/hc/en-us/articles/5418054313618-Contact-MindMeister-Support#01GM3HQQ6P5MBVFCDJZ06340W7