Recuperar mapa excluído

roniery passos
roniery passos EN Basic Posts: 3 Beginner

Pessoal, como recupero um mapa que eu excluí? Contratei uma conta paga, mas mesmo assim não há opção de recuperar. Diz na lixeira que é possível recuperar em 30 dias com qualquer conta paga.

Answers

• Cornelia Patscheider
    Cornelia Patscheider Admin, Moderator, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,128 Community Admin

Hi @roniery passos ,

paid MindMeister users can restore trashed mind maps. To restore a trashed mind map: 

1. Open the MindMeister dashboard.
    2. Click Trash on the left sidebar.
    3. In List view: hover your mouse over a trashed map and click the ellipsis (...). Select Restore from the dropdown menu.
    4. In Grid view: Click the Restore icon on any trashed mind map. 

Restored mind maps will immediately appear under My Maps.

• roniery passos

Olá.
    E se eu tive deletado na função "empty trash" existe a possibilidade de recuperar?

• Cornelia Patscheider
    Cornelia Patscheider Admin, Moderator, MeisterLobster, EN Business Posts: 1,128 Community Admin

Unfortunately, emptying your trash will permanently and irreversibly delete your trashed mind maps. In order to conform with data protection regulations, maps deleted in this way are completely unrecoverable, even by Meister support staff.

Long story short: be careful when emptying your trash. The action can't be undone.

• roniery passos

😱😭 Meu mapa era perfeito!
    Que tristeza!